Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Har tappat farten

Av Corina - 14 december 2010 08:30

Jag har tappat farten, med bloggandet, bloggvandring, fotografering, ja det mesta verkar det som. Tittar knappt åt datorn längre. Orkar inte helt enkelt just nu ! Hade planer på att verkligen ta tag i hemsidan och sidorna med smycken men det har bara stannat av liksom. Har gjort mycket nytt men orkar inte uppdatera just nu. Petar på här hemma med vardagliga saker och går till jobbet och gör det jag ska. Sedan blir det inte så mycket mera för tillfället.....jo jag tränar två gånger i veckan och det känns himla bra. Vikten smyger fortfarande nedåt.

Måste försöka hitta igen mitt liv känns det som, hitta någon form av balans igen. Men det känns lite oövervinnerligt just för tillfället. Tar för tillfället liksom en dag i taget......kanske bäst så kan man tycka.

Så om ni undrar så finns jag kvar men bloggen uppdateras inte lika flitigt och mina besök hos er kommer att fortsätta vara glesa, orkar inte just nu !

När jag hittat det jag söker lär jag väl dyka upp som vanligt igen.......balans var det......söker och söker !

 
 
Margit

Margit

14 december 2010 17:29

Ja det var trevligt att se ett livstecken fråndej Corina!!!
Men ta bloggen inte som ett krav..utan bara...OM du känner för det!!!
Naryurligtvis, NU när du jobbar DAGTID..och inte NATT..så är ju fritiden och den lediga tiden..väldit mycket kortare... Jag märker ju NU..hat semster fram till 31 jan..oh har ALL TID...att göra det som behövs inför julen..."Hinner jag inte idag så kan jag göra det i morron...eller nästa dag"...Det är skillnad..än att joba tex 40 T /v..
Då orkar du inte!! Så ta det lugnt, vännen!!!
Kramen till dje och lycka till med vikten!!! Kans elite svårare nu inför JULEN..med maten..och allt gott...Men dåär det bara att ta nya tag efter NYÅRET...
Kramen !!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Astrid

Astrid

14 december 2010 20:50

Ja du då är vi två jag ska förska skärpa mig med bloggen men.....
Du är duktig som sköter din kropp det är viktigare

http://www.astridlarsson.wordpress.com

 
lillis

lillis

15 december 2010 06:39

Ta den tid du behöver för att komma tillbaka till bloggen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marie-Louise Grimlund

15 december 2010 09:09

Hej !
Hittade Dig hos Ingrid på Stenstugu.Samma här.Har man många järn i elden, kan det slå slint, så inget blir gjort.Alla Dina vänner finns där och väntar på Dig.Nog första gången jag är inne hos Dig.
Ha en fröjdefull Jul med allt som tillhör.
Ska läsa lite bakåt i tiden, måste vidga mina vyer.

 
Ruth

Ruth

15 december 2010 10:31

Snart hittar du åter en rytm i ditt liv, vi väntar så troget på dig. Hoppas du snart får varva ner lite, ingen människa mår bra av stress.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Henry

Henry

16 december 2010 18:56

Hej!
Jag kände precis som du,att det är svårt att hitta något att skriva om varje dag.
Hoppas att du tar det lite lugnt och inväntar julen.

Kramar!



http://hlu.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards