Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Corina - 29 november 2010 18:05

Så har man jobbat en helg igen. Avslutade helgen med att arbeta även idag men endast halv dag.

Haft ett givande samtal med chefen idag, ett så kallat medarbetarsamtal som man ska ha varje år. Detta kombinerades med ett lönesamtal också så det tog sina modiga två timmar. Om det ger något får väl tiden utvisa........


Efter jobbet svängde jag förbi gymmet och tränade lite styrketräning. Har tränat lite på slutet. Att gå med stavar i -20 grader är inget jag vill göra. Så därför har det blivit dåligt med träning ett tag nu.......hoppas kylan ger med sig snart för det är trist att inte träna fullt ut faktiskt. Vikten ligger på 92,2 kg numera så jag klagar inte, det går åt rätt håll i alla fall. Hoppas ta mig ut imorgon när jag är ledig. Hoppas på ett gympass till också under veckan dessutom, kanske på onsdag kväll.


Om farten på nätet tillåter ska jag försöka mig på en liten bloggvandring ikväll. Nätet är lite segt för tillfället.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards