Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Corina - 4 november 2010 10:08

Ja jag vet att jag bloggat sällan och har varit ännu mera sällan inne på era bloggar och gjort besök. Ledsen för det .......men min inriktning på att försöka få bort lite av mig själv har gjort att tiden inte riktigt vill räcka till längre. Och så jobbar jag ju 80% dag numera också vilket betyder mera tid på arbetet och mindre tid här hemma. Och här hemma hopar sig arbete som inte hinns med också.


Vid senaste träningen vägde jag 94,3 kg men för tillfället enligt vågen igår kväll väger jag 95 kg. Lite pendlande med andra ord. Har kanske ätit för mycket några dagar, jag vet inte. Men det går ju åt rätt håll i alla fall. Nu på morgonen har jag varit ute med stavarna igen. Eftersom jag skaffat ny telefon med musikspelare har jag nu laddat in en spellista som passar mina träningar. Så nu känns det fint att gå igen, behöver inte reta mig på värdelös musik :) Att träna till musik man gillar fungerar så mycket bättre. 

Nu ska jag planera dagens lunch och sedan dagens middag. Lunchen äter jag här hemma men middagen måste jag ha med mig till jobbet. Jobbar 16 - 21 idag.


Under helgen kanske jag hinner att besöka era bloggar. Jag hoppas i alla fall att ni alla mår bra trotts mina uteblivna besök......kram till er alla !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards