Corinas Blogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Corina - 1 oktober 2010 12:08

Veckorna verkar mest bestå av måndag och fredag numera. Det går så fort tycker jag.

Jag har varit ledig två dagar nu och det känns så vansinnigt härligt. Är sällan ledig två dagar på raken numera känns det som.


Jobbar helgen igen, tredje på raken nu. Klagar inte eftersom det är självvalt denna omgången. Brukar göra så under första jaktsvängen så gubben ska få jaga så mycket som möjligt. Var lite fundersam över om jag skulle orka tre helger på raken men den nya träningen har nog räddat mig denna gången. Redan nu efter endast en halv månad känns kroppen betydligt piggare.


Var ute med stavarna igår igen, en sväng på ca 4 km. Gjorde samma tur idag på förmiddagen. Sedan blev det lunch och så lite mental avslappning på det. Nu har jag duschat och känner mig pigg och glad igen !


Nu önskar jag er alla en trevlig helg! Nu blir det en bloggfri helg för min del igen. Hinner inte med bloggen när jag arbetar. Så då väljer jag att hoppa över bloggandet istället.


Så som avslutning igen : Jag Corina väger 65 kg den 31 Mars 2011 ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards