Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Corina - 27 september 2010 09:58

Hej på er !

Har inte haft på min dator en enda gång denna helg. Har helt enkelt inte haft lust att sitta här.

Dessutom har jag nu ett tag varit värdelös på att besöka era bloggar. Har dåligt samvete för detta ! Men det har varit så himla mycket annat de senaste veckorna.

Mitt beslut att gå ned i vikt tar ganska mycket tid fortfarande. Tar tid att lägga om livet och få in allt så det fungerar. Så har jag arbetat ovanligt mycket dessutom, framför allt helger och det betyder att arbetet här hemma blir lidande. När jag äntligen blir ledig hopar sig det mesta !

Men nu har Alma spelat sista fotbollsmatchen för hösten. Nu är det bara dansen som upptar en kväll iveckan, samma kväll som jag har viktgruppen vilket är väldigt praktiskt, samma tider nästan också. Blir mindre körande då.


Jag fokuserar rätt mycket på min träning just nu. Går med stavar och tränar styrketräning. I lördags när jag var ledig fyra timmar mitt på dagen från jobbet tog jag en tur till gymmet. Tränade en timme innan jag åt lunchen. Gick bra, känns possitivt med styrketräningen !

Igår tog jag en ordentligt sväng med stavarna på kvällen. Gick sammanlagt nästan 4 km utan att behöva stanna och hämta andan ! Flåset börjar med andra ord att återvända !

Idag blir en vilodag från träningen hade jag tänkt mig. Nya tag imorgon. Får se om det blir styrketräning eller stavarna innan jobbet kl 14.

Och på onsdag är det då träff med viktklubben igen......ser fram emot det !  


Jag Corina väger 65 kg den 31 Mars 2011

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards