Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Corina - 26 augusti 2010 21:55

Ja så var sonen och hans klass på väg mot Gotland. Hoppas det ska bli en trevlig resa. Lite orolig är man ju, som den hönsmamma man är. Men det kommer antagligen att gå bara bra........


Själv har jag nu packat inför min egen resa till fjällen imorgon. Det mesta är packat i alla fall. Maten ska jag handla imorgon. Åker ensam och handlar eftersom maken ska sätta upp valaffischer imorgon förmiddag. En lista är klar, ska göra en lista till eftersom det saknas ett och varje även här hemma och maken behöver väl äta även om han blir ensam. Måste komma ihåg smärtstillande också eftersom jag brukar behöva det när jag inte sover i min egen säng. Vore ju trist att sabba en trevlig kortsemester med att ha ont i kroppen på grund av taskig säng, eller hur ?


Så nu mina vänner får ni ha en bra helg. Återkommer på måndag hoppas jag, med en massa trevliga bilder.


Carpe Diem

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards