Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Corina - 19 augusti 2010 21:46

Men först hade jag tänkt visa lite bilder. Först funderade jag om jag skulle strunta i bloggen idag men ångrade mig. Så jag snabbade på lite med att redigera hälften av mina väntande bilder klart. Och hoppades på att allt skulle gå vägen när jag skulle ladda upp dom till galleriet. Och förvånande nog så fungerade det direkt utan att routern hängde sig ! Mycket förvånande måste jag säga.

Inget speciellt har blivit gjort idag. På morgonen var vi utan vatten en god stund men det löste sig till sist. Sedan följde jag gubben ner till Umeå för att köpa ny radio innan älgjakten som startar den 7 september. Och i kväll följde jag gubben till skjutbanan en stund. Jag sköt inget själv men det är rätt trevligt att bara följa med.

Här kommer i alla fall de utlovade bilderna.......många i slutet på en läcker larv jag hittade nere på stranden. Och så en del tester i svartvitt också. Kul att testa ibland faktiskt.


Massor av bilder har jag kvar att gå igenom. Det handlar om bilder från dotterns senaste match men dom får jag ta en annan dag. Nu i helgen blir det en massa nya fotbollsbilder då dottern spelar cup på lördag och seriematch på söndag.

Och så har jag en del nya smycken som jag ska fota också......när jag har tid vill säga.


Carpe Diem


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards