Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Corina - 9 augusti 2010 16:39

    

Ett nytt set av snäckskalscoins och fyrkantiga mellandelar. Halsband, armband och örhängen. Setet är i brun nyans (beror på hur ljuset faller på coinsen). Setet kostar 300 kr och delas inte på. Örhängena går att få med silverkrok.


     

Tre par örhängen i snäckskal. Brun, Rosa och Gröna nyanser beroende på hur ljuset faller på smycket. 70 kr paret, med silverkrok 80 kr paret.


Som vanligt är det först till kvarn, klockslaget när mailet kommer till mig gäller om det är flera om att vilja köpa. HÄR mailar ni till mig.   



Carpe Diem

Av Corina - 9 augusti 2010 15:57

 


Dessa två bilder på mig har min granne Maria tagit och dom fick jag. Kameran kan ju inte hjälpa att man ser ut som man gör. Och jag är inte lätt att fotografera. Passar bättre bakom kameran, anser jag i alla fall. Bilderna är fina men jag tror jag behåller bilden som dottern tog som bild i presentationen, eller någon som tycker något annat ?


Kanske återkommer jag med ytterligare ett inlägg senare med nya smycken. Får se vad jag hinner med. Måste ladda upp dom till datorn och kika på dom först.


Carpe Diem     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards