Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Corina - 8 augusti 2010 10:49

Traktorer i olika format blir det idag. Maken kunde inte vara med då hans traktor vägrar starta. Lite synd då dagen bjöd på strålande sol ! Men vi besökte starten i alla fall och jag fick ta lite bilder.


Jag har idag på förmiddagen bytt bakgrund på min startsida (hemsidan). Klurar fortfarande på bild till den sidan. Har liksom inte kommit på någon ännu. Har ju en massa egna foton som man skulle kunna använda......får nog klura vidare innan det blir något att lägga dit. Förslag......ni får gärna komma med förslag........


Det regnar idag så det blir en innedag skulle jag tro. Blir ju lätt så då man inte har någon hund som måste ut på promenad. Med hund i huset måste man ju ut oavsett väder.

Får peta lite med mina smycken kanske........sånt kan jag ju göra när det regnar. Kanske surfa runt lite efter nytt intressant material också. Det brukar vara roligt :)


Carpe Diem

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards