Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Corina - 1 augusti 2010 12:13

      

Lite halsband med textringar som jag haft liggande ett tag sedan jag gjorde dom. Banden är vaxad bomullstråd.


        

Så till snäckskalen igen då. Ett halsband och två armband. Blev inga örhängen denna gången då de cerisa snäckskalscoinsen inte räckte till. Jag har kvar av de blå så det kan bli örhängen senare av dessa. Har kvar två andra färger på coinen nu att arbeta med. Till dessa har jag blommorna också :) Får se vad det kan bli av de. Kanske samma typ som setet "Höst" från igår kanske.


Som vanligt är det bara att maila mig om ni undrar över något.

Av Corina - 1 augusti 2010 08:56

  


Fick ett bra namnförslag av min vän Ruth så jag lägger ut detta set en gång till och upplyser om att det numera heter "Höst". Petar just nu med ett halsband i mörkt rosa och blått. Har gjort ett armband i blått och vitt och lite kedja som kommer på bild så småningom.


Annars så rullar livet vidare. Grått och mulet även idag och som vanligt blåser det,men solen gör vissa försök med att bryta igenom molntäcket. Vad det blir idag vet jag inte. Funderade ju på tropikhuset i Holmsund igår men det blev inget av under gårdagen. Kanske idag om barnen vill det. Inte för att jag gillar ormar och sånt men det kan vara kul. Om inte annat så kan man ju stå på håll och fota :) 


Carpe Diem

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards