Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Lite mera smycken

Av Corina - 17 juli 2010 16:29

   Halsband med änglar och hjärtan. Riktigt lyckat enligt mig själv   . 200 kr vill jag ha för detta.


   Halsband med stora ovala pärlor med svirlar i gammelrosa och ett hänge som består av en akrylblomma och ett hjärta. 200 kr.


   Halsband med en grön stor pärla och två små silvriga pärlor. Allt fastsatt på ett vaxat bomullssnöre. 100kr.


   Hänge i form av affimationsring och ett litet hjärta på separat bricka. I love life står det. 70 kr.


   Silvriga örhängen. 70 kr (med silverkrokar 80 kr).


   Svarta akrylblommor som örhängen. Pris som ovan.


   Halsband med hjärtan och änglahänge och kuber. 250 kr.


   Hänge, stansat Love och tillsammans med en liten nyckel och ett rött hjärta. 70 kr.


   Vita akrylblommor med diverse pärlor som örhängen.Pris som örhängena jag visat tidigare.


           Först ett stansat hänge med Carpe Diem (Fånga Dagen) 70 kr. Det andra är ett halsband med texten You are my sunshine 200 kr. Det tredje är ett halsband som jag gjort till mig själv som förslag till vad man kan göra när man stansar. Det fjärde är ett halsband med tre underbara rospärlor 200 kr. Det femte är egentligen två separata hängen som jag satt tillsammans, på fyrstaven står det Gud som haver 150 kr.


Som vanligt är det bara att MAILA mig om det är något ni vill fråga eller köpa. Jag stansar efter era förslag om det bara går. Utrymmet på ringarna och fyrstavarna är ju begränsat. Men det går ju alltid att fråga om din ide fungerar.


Carpe Diem 

 
 
Cina

Cina

17 juli 2010 17:05

Mycket snygga halsband. Flera som jag gillar.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 juli 2010 06:45

Så mycket fina smycken du gjort
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 juli 2010 09:10

Du är en riktig smyckekonstnär, många fina hängen. När kommer det armband ?
Njut av din ledighet och hämt krafter, veckorna går så snabbt.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
emma

emma

25 juli 2010 10:31

Hej hej jag täkte bara fråga, vart beställer du hängen till örhängen och kedjor till halsband? Jag är sugen på beställa men hittar ingen bra sida.

Mvh/Emma

http://parlorbyemma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards