Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Corina - 8 juli 2010 09:44

               Mitt favoritsmycke när det handlar om stansade smycken är denna fyrstav. Den har fyra stansbara ytor. Man rymmer en hel del med andra ord. På bilderna är det fotboll som jag valt som ämne men du kan ju välja annat att stansa. På dessa är texten 3 mm men jag kan använda en mindre text också, då kan man få in mera text......

Du får själv välja din text.......men tänk på att jag inte har å ä och ö i stansar !

Maila mig så får vi se vad jag kan åstadkomma !

Kostnad : 70 kr utan band eller kedja. 170 kr med band eller kedja.


   Örhängen och hänge. Pärlorna är av porslin med Solrosor. Riktigt soliga smycken.

Solrosörhängen : 70 kr.....med krok i silver 80 kr

Solroshänge : 70 kr (utan band eller kedja) 170 kr med band eller kedja.


       

Tre hängen med änglar. Alla tre kostar 70 kr utan band eller kedja. På ringen till ängel nr 2 står det Fallen angel och ängeln är svart. Ängel nr 3 har silvrig kjol.


   Din hundras som hängsmycke kanske vore en kul grej ? Här har jag gjort tre varianter. På mina står det Bernersennen men det är ju min favoritras :) Ringen har jag även gjort som örhängen till flera stycken med deras favoritras på.

Beställ via mail till mig. Skriv vilket rasnamn och övriga önskemål som du kan ha. Sedan får vi se om jag kan uppfylla önskemålen också.


Som vanligt kostar hänget 70 kr utan band eller kedja och 170 kr med band eller kedja. Örhängen (ringarna) med vanligt nickelfri krok kostar 70 kr och vill du ha krok i silver kostar dom en tia extra ( 80 kr ).


Som vanligt är det bara att maila mig om du har frågor eller vill beställa. Jag gör vad jag kan för att uppfylla dina önskningar. Leveranstiden beror helt på om jag har behövligt material hemma eller inte ! Jag levererar i alla fall så fort jag bara kan.


Carpe Diem

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards