Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Corina - 17 maj 2010 20:09

Ja så var det då ny vecka igen, måndag skriver vi denna dag. Har jobbat 8 - 13  och det var underbart att få gå hem. Har ju jobbat hela helgen också.

Sommarvärmen kom med dunder och brak måste jag säga. Är hemskt varmt, egentligen ska man väl inte klaga men jag har svårare att härda ut extrem värme än kylan. Upplever värmen olidlig !! 


Att arbeta dag går väl hyfsat måste jag säga även om jag är betydligt mera slut i kroppen än medans jag jobbade natt. Har mera värk och migränen har återkommit dessutom. Lederna lider betydligt mera nu och jag behöver oftare ta till tabletter för att sova riktigt bra. Men vad göra, arbeta måste jag ju för att överleva. Ska som jag pratat om tidigare försöka lägga kortare dagar framöver. Helgerna är inget att göra åt, då är jag tvungen att härda ut hela dagar. Men under veckorna ska jag försöka lägga femtimmarspass åtminstone ett tag framöver. 


Efter jobbet idag har jag sökt igen tvättstugan. Där var totalkaos efter helgen. Nu är det tvättat och plockat iordning igen. Lär väl inte vara så värst länge :) Man måste ha ett annan arbetsupplägg med dagtidsarbete och jag har inte riktigt kommit igång med detta ännu. Tar nog ett tag till. Imorgon ska jag försöka städa lite här hemma, behövs verkligen !


Men nu är det hockey och en kopp te och sedan ska jag försöka sova........har lite svårt för det där med att sova som sagt.


Tack för idag, slut för idag. Kram till er alla.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards