Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Corina - 13 maj 2010 15:47

Arbetsdag fast kort, 7-12 bara. Passade perfekt ! Kroppen klagar betydligt mindre efter fem timmar.


Har suttit och kikat runt lite på era bloggar. Blir inte så ofta numera, har lite dåligt samvete över detta faktiskt. Men min tid vill liksom inte räcka till och inte orken heller för den delen. Ska försöka bättra mig men kan inget lova, jag gör vad jag kan.


Just nu är det rätt lugnt här hemma. Sonen är hos en kompis, dottern är uppe i fjällen med en kompis över helgen och maken kapar ved. Så jag är ensam inne just nu. Snart dags för middag, vet inte vad jag ska hitta på eftersom det bara är maken å jag som ska äta.


Imorgon är jag ledig i alla fall men arbetar sedan tre dagar igen,två hela dagar och en halv på måndag. Gruvar lite över heldagarna. Har ju fått kämpa mig igenom de dagarna. Mina leder orkar liksom inte med dessa dagar. Måste se till att lägga fler korta dagar nästa schema som ska planeras. Kan ju inte vara meningen att man ska nästa slita sönder sig för arbetets skull, eller ? Risken finns ju att man måste sjukskriva sig och det har jag ingen lust med !


I övrigt har jag inget spännande att prata om denna dagen. Hoppas på väder så jag kan fota lite på luncherna i helgen.

Önskar er nu en trevlig fortsatt dag.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards