Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Corina - 19 april 2010 10:14

Måndag och ny vecka igen. På morgonen är det dammsugit, har kokat kräm på blandad frukt och tvättmaskinen snurrar. En maskin är färdig, den andra snart klar. Sedan väntar jag på att mamma ska dyka upp här idag. Hennes räkningar för månaden ska betalas.


Ikväll ska jag på ett offentligt möte angående äldrevården här på bygden. Får se om man får några bra svar. Vi arbetar för att få fler platser på det boendet vi har i Tavelsjö men skulle tro att det är lite fel tid just nu. Ekonomin styr ju som bekant.


En ny insändare i VästerbottensKuriren om min arbetsplats var det idag också under ordet fritt. Men den går endast att läsa i papperstidningen vilket är lite trist. Några från nattpersonalen har skrivit angående resursen som ska bort, jag arbetar ju som bekant som nattresurs. Får se vad det kan ge för resultat. Kan ju vara bra att saker och ting kommer fram i offentligheten tycker jag.


Så väntar jag på posten idag, hoppas få mina nya pärlor och två BH:ar som jag beställt men som dom inte skickat från Halens. Dom på Halens hade skickat en massagestav istället för mina BH:ar, gissa om jag höll på att skratta mig fördärvad när jag öppnade paketet.........


Under helgen har jag sett hela första omgången av NCIS. Älskar den serien ! Nu har jag också skickat efter andra omgången också. Jag har flera av mina bekanta som står i kö för att låna min DVD box :)) 


Nu vete katten om inte min andra maskin tvätt är färdig.....önskar er alla en fortsatt bra dag. Kram till er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards