Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Corina - 10 april 2010 10:46

Gick av nattpasset igår morse som vanligt. Låg i sängen kl 08 också det som vanligt när jag jobbat. Men steg upp efter tre timmar redan. Aningen lite sömn men jag hade planerat ett stadsbesök tillsammans med make och barn. Joggingskor skulle nämligen in handlas innan utbudet tar slut. Det blev ett par var till barnen och ett par till mamma till summan 1300 kr på stadium. Efter det åt vi skräpmat enligt barnens önskemål, skrovmål på Mias Grill i Umeå.

Kvällen ägnades åt lite tittande på Tv. Jag var väl inte så pigg kan man ju säga efter att enbart sovit tre timmar :) Men satt i alla fall uppe till halv elva. Behöver väl inte tala om att jag sovit rätt bra natten mot idag :)


Hittills idag har vi snabbstädat här hemma så nu är det helg även för min del. Vi har också hunnit vara och handlat lördagsgodis till barnen och lite annat som saknades här hemma. Gynnade denna dag Tavelsjös lilla affär Matboa :) Måste man ju göra ibland för att den ska få vara kvar.

Nu snart är det dags för lunch hos oss.


Annars lär det väl inte hända så mycket mera hos oss idag. Brukar försöka ta det lugnt under helgen. Men lite arbete i tvättstugan kan det nog allt bli :)


Ha nu en fortsatt härlig dag ! Kram !


Bättre sent än aldrig. Bilder från Skärtorsdagskvällen som vi tillbringade tillsammans med en del andra Selbergare.....trevligt hade vi !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards