Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Corina - 7 april 2010 12:11

Hatar förkylningar som inte ger feber så jag däckar ordentligt ! Nu hostar jag och nyser och rinner ur ögonen men ingen feber alls. Försöker vila och dricka ordentligt eftersom jag ska jobba inatt och ytterligare en natt efter det. Men lägger jag mig blir jag bara tät i näsan och hostar, blä !


Fick telefon för en stund sedan....från min chef. Gissa vad ? Japp, hon ville jag ska jobba tre veckor till natt :) Jomenvisst, hakar på eftersom jag trivs med mitt nattjobb. Detta skulle enligt henne vara sista förlängningen. Jaja, får se hur det ser ut om tre veckor då....

Hon frågade också hur det fungerade på natten numera och jag sa som det var att det verkligen varierade från natt till natt men att det aldrig var lugnt.....och så är det ju. Ingen natt man enbart sitter på rumpan är det ju. Alla som jobbar har sysselsättning nätterna genom. Undrar hur det ska bli i sommar ? Vet inte om jag vill jobba natt då faktiskt som det ser ut på personalfronten.....jaja, den som lever får se......


Maken har bakat bullar idag.....riktiga kanelbullar.....mums ! Fast jag är stenhård, bara en bulle blev det när jag smakade :)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan försöka vila igen. Kram ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards