Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Corina - 28 mars 2010 16:10

Dottern har haft kalas idag mellan kl 13 och 15. Gissa om det blir fart och fläng med 15 stycken nioåringar i huset ? Det räcker gott med två timmar !! Man är helt slut i skallen när alla åkt hem. Kunde inte vara ute heller eftersom det snöar och blåser hos oss även denna dag, ett rent skitväder med andra ord ! Annars hade vi planer på att grilla korv ute, nu blev det varmkorv inne istället och efter det chips och ostkrokar och lek på övervåningen hos oss. Hann inte med att fotografera något, hade full huggning med att servera korv och tillbehör.


I övrigt har det väl inte hänt så mycket annat. Nu ska det bli middag så småningom. Rester från igår blir det, kyckling och ris. Men det får dröja tills alla barn åkt hem. Än har vi två kvar som ska stanna ett tag till är det meningen.


Vi har även haft makens vuxna dotter och makens barnbarn här denna helg, så det har varit fullt hus om man säger så. Nu har dom åkt hem till Sorsele.


Nu ska jag koppla av resten av dagen så tar jag nya tag imorgon istället. Kram och ha en fortsatt härlig söndag ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards