Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Corina - 25 mars 2010 18:14

En typiskt vanlig dag här hos mig. Började dagen som vanligt med att få lite fart på barnen inför skoldagen. Lite segt går det på morgonen för oss alla. Men till slut är båda barnen iväg i alla fall.


Dottern vet inte vart hon har sin mobiltelefon vilket inte gillas av mig ! En sak som kostar så pass mycket MÅSTE man bara kunna hålla reda på tycker jag. Jag hoppas hon har glömt den hos grannarna, i annat fall vete katten. Och någon ny blir det INTE i första taget !


Tvättmaskinen har snurrat som vanligt. Tre maskiner blev det innan lunchen idag. Imorgon blir det strykning för min del. Makens skjortor. Bland annat smokingskjortan som maken ska ha på lördag kväll.


Vek den torra tvätten och la barnens högar i trappan i hopp om att dessa skulle hitta vägen upp. Dotterns hög har försvunnit men sonens ligger kvar trotts att sonen befinner sig på sitt rum och bevisligen på något sätt tagit sig dit utan att få med sig högen :) Mamma var nog aningen för optimistisk, även denna gången :) Men denna gången tänker jag inte ge mig, nu får högen vackert ligga där och skräpa tills vidare, får se hur länge den blir liggande.......får nog anledning att återkomma i detta ämne.


Våfflor stod på vår meny idag tillsammans med grädde och hjortronsylt. Mumsigt ! Min mamma kom hit och åt med oss och sedan klippte jag håret åt henne också innan hon begav sig hemåt igen. Hoppas det gick bra för henne att köra eftersom det snöar hos oss för fulla muggar sedan i eftermiddags.


Just nu är det bara jag och sonen hemma. Maken är på möte och dottern tränar fotboll ikväll. Så nu ska jag koppla av lite innan dottern kommer hem och ska duscha efter träningen.


Önskar er alla en trevlig kväll ! Kramisar . 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards