Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Corina - 12 mars 2010 18:31

Så har jag äntligen benat mig igenom mina kort från sportlovsresan. Tar sin lilla tid även om det är få foton :) Blev 111 foton kvar av de jag tog dessa dagar.



Vad har jag annars hittat på då ? Jo jag har tvättat efter resan men har inte klart med det då jag har begränsad hängningsmöjligheter här inne. Så jag får fortsätta imorgon med resten. Har varit ner och handlat. Var aningen tomt eftersom vi varit borta några dagar. Så har jag kollat igenom lite material för smycken som jag fått hem under min frånvaro. En del spännande saker var det. Blir väl nya smycken vad tiden lider.


I övrigt har jag väl inte hunnit så mycket mera under dagen och nu är det kväll igen. Tiden går fort när man har roligt heter det ju :) Nu blir det nog att slå sig ner framför TV:n om en stund och kanske greppa en stickning. Håller på att sticka en mössa. Men det går sakta då jag inte klarar att hålla på så långa stunder i taget.


Önskar er alla en trevlig kväll. Ska ta mig en vandring hos några av er bloggvänner i alla fall. Blir nog inte till alla.....får bli en annan dag. Kram !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards