Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Magsjuka

Av Corina - 27 februari 2010 09:23

I onsdags kom dottern hem från skolan med magsjuka. Och natten mot fredag var det min tur.Fick åka hem från jobbet strax efter 04 på morgonen med magsjuka. Att köra 2½ mil med magsjuka är inte speciellt roligt kan jag tala om. Fredagen var jag totalt däckad hela dagen. Inget fick stanna av det jag försökte få i mig och fortfarande mår jag inte bra. Har kräkts en gång idag också. Nu ser det ut som det vore sonens tur med magsjukan. Sedan är det då bara maken kvar. Hoppas han ska klara sig men det brukar ju fara laget runt, i alla fall hos oss.

Jag hade tänkt göra bloggbesök idag men det orkar jag inte riktigt med. Får se hur det känns imorgon. Nu ska jag lägga mig igen.


Trevlig helg på er !

 
 
Marianne

Marianne

27 februari 2010 12:05

Usch för att vara magsjuk och jag förstår att det var en jobbig färd hem. Jag hoppas ni alla snabbt ska må bättre
Krya på dig. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

27 februari 2010 14:04

Hoppas att du snart mår bättre, det där med magsjuka är inte kul
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

27 februari 2010 15:38

Men vad trist att ni råkat ut för magsjuka.
det är verkligen inte roligt !
och det smittar ju så fort.
Hoppas ni alla mår bättre snart.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Cina

Cina

27 februari 2010 16:35

Uscj stackars er....hoppas det snart är över!
Krya på er!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

27 februari 2010 16:37

Stackars er! Magsjuka är väl det värsta som finns, men som tur är går det ju ganska snabbt över. Här har flera avdelningar på lasarettet vart stängt för besökande p g a kräksjuka, men nu är visst det värsta över.
Krya på dig!
Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
smeden

smeden

27 februari 2010 17:32

Det får bli en snabbis här så du inte smitar mig.
Men det är ju tråkigt att du ska ha magsjuka under helgen. Hoppas på ett snabbt övergående! Kram!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 februari 2010 21:41

Har ni ätit något som inte har varit ok ? tvi vale för magsjuka, är nog 30 år sedan jag hade något sådant. Krya nu snabbt på er, hållar tummarna för er.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

28 februari 2010 00:23

Stackars dej...som också fått magsjuka..och det är väl du som kvinna...skall sköta markservicen ändå??
Krya på dej, vännen!!
Kram!

http://marrgitholm.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

28 februari 2010 11:21

Jag hoppas att du mår bättre nu .magsjuka är så hemskt att få.
Måbrakramar

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards