Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Corina - 19 februari 2010 14:13

Så var det fredag och helg igen. Jobbar nu tre nätter igen över helgen. Ska väl gå bra, har ju fungerat tidigare. Fast lite trist känns det i alla fall för efter denna helgen har jag endast två nätter kvar. Jag hoppas verkligen att de ska gå att få allt att fungera för dom som blir kvar på natten.


Idag har jag varit och handlat inför stundande helg. Blev inte så kostsamt denna gången då det inte fattades absolut allt i skåparna. Kröp tusenlappen i alla fall vilket är högst ovanligt.

Har också köpt födelsedagspresent till dottern som fyller 9 år den 2 Mars. Vill ha en liten stereo och så blev det. Hon hade en sedan tidigare som mormor skaffade för flera år sedan och som börjat klångla den sista tiden. Hittade en till skapligt pris på OnOff som jag köpte.Nu får vi hoppas den ska fungera också, och att dottern blir glad.


Har ramat in lite foton idag också. Köpte en stor ram för att rymma flera kort i samma. Nu ska dom upp på väggen också är det meningen. Får se när det blir av. Våra tavlor består numera mest av mina egna inramade foton, både på familjen,katten och naturen. Billig konst :)


I övrigt händer inte så mycket. Tar det lugnt inför arbetshelgen. Det brukar behövas när man ska jobba tre nätter i rad.

Oroar mig lite inför att börja arbeta dagen också faktiskt. Personalstyrkan är ju inte så stor på dagen heller och arbetet är ju ganska tungt. Har ju känningar i både ryggen och höfterna. Kommer nog att ta sin tid att ställa om sig till dagarbete igen. Den som lever får se :)


Nu önskar jag er alla en trevlig helg. Troligtvis blir det inget bloggande under helgen, såvida det inte händer något synnerligen viktigt :) Kram !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards