Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Corina - 29 januari 2010 19:17

Önskar er alla en trevlig helg. Vet inte hur det blir med orken att blogga under helgen då jag ska arbeta och sova. Beror ju lite på hur det är på jobbet. Kan ju vara ganska rörigt med tanke på alla förändringar som är på gång på alla avdelningarna.

Jag hoppas i alla fall på en hyfsad helg, men som sagt så vet man ju inget förränn man är mitt i det :)


På förmiddagen var jag och handlade mat inför stundande helg. Äta måste man ju göra fast man jobbar :) Och familjen behöver ju lite ett och varje under helgen också. Fredagsmysgodis och lördagsgodis inte att förglömma :)


Strax dags att ge mig av för min del. Ska hinna till affären för mitt eget nattgodis, lite frukt och kanske någon lämplig soppa att dricka. Så brukar jag ha lite te med mig också. Man klarar inte att enbart dricka kaffe hela nätterna :) Det orkar inte magen med alls......


Kram till er alla....och som sagt önskar jag er en trevlig helg !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards