Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Corina - 18 januari 2010 08:53

Ny vecka igen. Det går fort........

Helgen blev intensiv för vår del men trevlig. Fredagen gick åt till att handla när jag vaknade på eftermiddagen. Gäster var inplanerade på lördag kväll nämligen. Och lördagen gick åt till städning, matlagning, tvättning och barnen då. Sedan kom ju gästerna. God mat och dryck och trevligt umgänge blev det.

Söndag förmiddag gick åt till att renovera sig efter festligheterna   . Man var lite luddig men inte så farligt ändå. Söndag eftermiddag gick av stapeln hemma hos min pappa i Hörnefors. Barnen ville inte följa med så dom stannade hemma med kompisar.

På söndag kväll var vi alla fyra i familjen verkligen trötta så det fick bli en tidig kväll för oss alla. Barnen sov redan kl 20 och vi vuxna låg i sängen redan kl 22. Jag har sovit som en stock denna natt. Vaknade endast en gång under natten för ett toabesök.


Vad det blir av denna dag vet jag inte. Barnen är i skolan i alla fall. Skulle tro att jag ägnar mig åt att slappa lite. Ska ut och arbeta natten idag så jag torde väl tjäna på att ta det piano.


Påbörjade en vandring bland olika bloggar igår men allt gick så segt att jag helt enkelt gav upp. Inget kul när sidorna laddar i snigelfart. Får se om det kanske blir en fortsättning på det påbörjade.


Nu får ni ha en fortsatt bra dag ! Kram ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards