Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Årets sista dag

Av Corina - 31 december 2009 09:18

Så var den då här igen, årets sista dag. Tycker denna dagen kommer allt tätare ju äldre man blir. Fler som har samma känsla tro ?

Man borde väl komma med något intelligent inlägg denna dag.En  sammanfattning av det gångna året eller något åt det hållet.


Jag tänkte prova i alla fall. Fast man kommer ju inte ihåg allt och att gå tillbaka i bloggen ids jag inte   .

Året har varit fyllt av fotboll, dans och bakning och innebandy   . Så har jag startat med att arbeta natt dessutom. Hur länge till det blir vet jag inte i skrivande stund. Min tjänst ska enligt planerna plockas bort. Men jag har trivts bra med mitt nattarbete faktiskt. Det har fungerat oväntat bra   . En lång härlig semester hade jag även om vädret inte var så bra alla dagar. Huset fick delvis ny brädfodring, fortsättningen kommer sommaren 2010 är det meningen. Vi var på bröllop också. Grannarna gifte sig den 6 juni 2009. Fotat en del som vanligt och försökt dela med mig gör jag även fortsättningsvis   . Men det som kommer att finnas kvar längst i minnet just nu är förlusten av Wanilla den sista Oktober 2009   .

Men som alltid, det har väl varit ett ganska vanligt år. Både trevligt och mindre trevligt och så ska det väl vara.

Nya bekantskaper har kommit via bloggen. Mycket trevligt ! Man blir varm i hjärtat av att veta att det finns många där ute som verkligen tänker på en och som stöttar när det behövs. Ni mina bloggvänner är värda er vikt i guld och jag hoppas vi ska fortsätta med denna kontakt under nästa år, 2010.


Så jag önskar er alla ett riktigt bra avslut på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt År 2010   .

 
 
 Ruth

Ruth

31 december 2009 10:06

ÖNSKAR DIG OCH DIN FAMILJ ETT RIKTIGT LYCKOSAMT ÅR 2010 !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

31 december 2009 10:44

Visst susar tiden på detta året har gått ännu fortare än de andra.
Du är guld värd!!
Jag önskar dig, dina nära och kära ett underbart 2010.

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

31 december 2009 11:16

ÖNSKAR DIG OCH DIN FAMILJ; ETT GOTT NYTT ÅR
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

31 december 2009 15:06

Kommer till dig också för att önska ett riktigt
Gott Nytt År
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Lotta

Lotta

31 december 2009 15:50

Gott Nytt År!!!
Önskar dig ett underbart 2010!!

Kram kram

http://ramnissan.se

 
margit

margit

31 december 2009 18:12

Hej Corina! Då är både du o jag lediga i natt...nyårsnatten..."Vilken tur" Då får vi i alla fall vara med våra nära o kära..även kl 00.00
Önskar dif CORINA, ett mycket GOTT NYTT ÅR!!! Njut av ledigheten okså! Jag ör också "långledig" ut den 6/1...trettondagsafton...
Kramen, vännen!!! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Birgitta på 5:an

Birgitta på 5:an

31 december 2009 18:20

Du har tur du, som får vara långledig de första dagarna på 2010. Vill passa på att önska ETT GOTT NYTT ÅR!
Vi ses snart :)

http://www.123minsida.se/Griffonkillarna

 
Marianne

Marianne

31 december 2009 18:48

Jag önskar er ett
Gott Nytt År

http://www.ekoxenskennel.se

 
Astrid

Astrid

31 december 2009 22:40

Gott Nytt år min vän

http://www.astridla.com

 
Smeden

Smeden

1 januari 2010 00:51

Gott nytt År

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards