Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Förtydligande

Av Corina - 29 oktober 2009 17:39

Jag har nog glömt att upplysa om att Wanilla fått näringslösning redan, utan märkbart resultat även det. Visserligen inte inlagd hos vetrinär utan här hemma under uppsikt. Uppfödaren har kunskap i detta och fick med sig utrustningen från vetrinären.

Detta var för två dagar sedan, jag talade nog kanske inte om detta. Det har varit så mycket runt allt detta att vissa saker nog fallit bort. Ledsen för det. 

Av den anledningen är jag tveksam till ytterligare insatser just nu. Ger vätskeersättning via en spruta direkt i munnen med jämna mellanrum under dagen nu men.........


Läget är för övrigt oförändrat.

 
 
Tina och  Tea

Tina och Tea

29 oktober 2009 18:47

Ni är i våra tankar dagligen och vi hoppas fortfarande på att det ska vända för Wanilla. Tröstekramar !!!

http://www.bernerTea.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

29 oktober 2009 19:33

Håller alla tummar att Wanilla snart är frisk igen. Tänker på er!!!!!
Varma kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

29 oktober 2009 23:03

Så tråkigt att Wanilla fortfarande mår dåligt.
Kan tänka mig du är orolig och ledsen.
Kramar

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Marianne

Marianne

29 oktober 2009 23:21

Nu är det bara att önska att ett underverk ska kunna inträffa. För det finns inte mer ni själva kan göra.
Många kramar

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

30 oktober 2009 06:58

Håller tummarna för Wanilla att underverk ska ske.
Styrkekramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

30 oktober 2009 13:23

Så tråkigt,så tråkigt.Men man kan bara göra sitt bästa och hoppas på att ett underverk ska kunna hjälpa eran Wanilla!

Många styrekramar Maria & Co

http://ellebacken.webs.com

 
Cina

Cina

30 oktober 2009 14:09

Håller verkligen tummar o tår att Wanilla piggar på sig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards