Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Corina - 22 september 2009 17:08

Tog lite bilder idag på barn och katt framför TV:n. Katten mår aldrig så bra som när han får ha barn runt sig. Då njuter han ohämmat !


       

  

  

Av Corina - 22 september 2009 12:13

Min rygg är varken bättre eller sämre. Fullt arbete med att få på mig sockar på morgonen. Gör så vansinnigt ont att böja upp benet mot kroppen. Sitta länge är ingen kul grej heller och i och ur bilen ska vi inta prata om. Känner igen detta från tidigare erfarenheter och vet att det går över. Men det kan ta lite tid. Men att lägga sig är ingen lösning utan lagom rörelse är det bästa. Så jag kämpar på.

Idag på morgonen har jag varit ut på ett fotouppdrag för hembygdsföreningen. Promenadvägen från kyrkan ner till affären har fått ny beläggning denna dag så nu börjar vägen bli färdig. Vi satte ju björkar tidigare i år. Bilderna finns på hembygdsföreningens galleri. Ett bra uppdrag när jag har ont i ryggen eftersom jag får röra på mig lite lagom. Lite sämre att måsta redigera korten och sedan lägga ut dom på hemsidan. Men nu är det klart i alla fall.


Imorgon ska dottern få ta hål i öronen. Beställde tid för detta idag på morgonen. Så nu hoppas jag hon blir glad. Hon vet att det kommer att göra ont,får se hur det hela avlöper imorgon. Återkommer i ärendet Glad.


Annars blir det väl inte så mycket under dagen. Försöker kombinera lagom rörelse med lite vila emellanåt för att ryggen ska må så bra som möjligt. Får se om jag lyckas tvätta lite, skulle behövas. Fast nu ska jag passa posten och se om jag får materialet så jag kan börja göra mera smycken. Panduro är lite sega att leverera ibland tycker jag. Men det är ju ett stort företag som leverar till många så man får väl ha överseende.


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards