Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Corina - 21 september 2009 12:45

Så var det ny vecka igen.

Jag har fortfarande ont i ryggen. Kan inte sitta långa stunder. Känns bättre att vara i rörelse faktiskt. Men att komma sig ner i golvnivå fungerar inte. Hade tänkt ta mig an barnens rum idag men fick ge upp eftersom jag inte kan plocka saker från golvet. Men jag har städat deras garderober i alla fall. Fått bort en massa urvuxna kläder. Och jösses, garderoberna blev ju öde Glad. Sonen skulle verkligen behöva en massa nya kläder. Dottern klarar sig för hon har massor kvar trotts urrensning. Hittade igen användbara vinterskor också och det var ju inte illa. Till en början får dessa skor i alla fall duga tycker jag. Får höra vad barnen tycker ( fast egentligen har det ingen betydelse).


Resten av dagen har jag tänkt ta det lugnt. Vila min rygg lite och se om det ger med sig. Fast så farligt kan det ju inte vara eftersom jag kan röra på mig..........


  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards