Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Corina - 16 februari 2009 18:27

Och nya tag. Jobbat idag, 8-17. Lång dag tycker jag. Man är ganska less innan det är dags att gå hem. Lite stressad också, ville hinna hem innan sonen skulle iväg på träning för att maken skulle få ha min bil. Åsså kommer jag hem i tid och då ska han inte träna ikväll pga att han har lite ont i ett ben och ett öra :) Stressat i onödan med andra ord.

Nåja, middagen var klar i alla fall. Bara att sätta sig. Då uppstår nästa problem......protester över att det inte är god mat och dessutom samma mat som igår (rester med andra ord). Jösses.....mitt humör brinner av vilket inte alls händer speciellt ofta. Jag brukar kunna behärska mig faktiskt. Men idag var jag nog aningenför trött :( I ren ilska stekte jag hamburgare till gnällspikarna ! Både prinsen och prinsessan blev nog mycket förvånade över mammas reaktion denna dag. Prinsen kom faktiskt och bad om förlåt medan jag stekte hamburgarna och mitt samvete gnager över mitt utbrott ! Fast å andra sidan....nog måste väl mammor få bli ordentligt arga ibland, eller ?

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards