Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Corina - 14 februari 2009 08:25

Kylan håller i sig hos oss men solen skiner i alla fall. Bara man klär sig fungerar det :) Fast fotografera är lite svårare eftersom batteriet klagar redan efter en kvart.

Maken tog morgonturen med Wanilla vilket har varit vanligt den sista tiden. Jag har haft så mycket annat att stå i. Och jag vill jobba bort måstena på förmiddagen för att kunna vara lite ledig sedan.

Lördag betyder dans för dottern idag. Vi ska vara nere i stan kl 11.40 Efter dansen måste jag handla lite till middagen ikväll. Besök står på listan, makens vuxna dotter och hennes pojkvän (heter det så när man passerat 40 ? ).

Sonen ska på kalas i eftermiddag som går av stapeln på Leos Lekland utanför Umeå (Brännland). Dotterna ville också åka men jag har lyckats avstyra det hela då månadens ekonomi är aningen skral :) Man får vara lite diplomat såna här gånger så det inte blir allt för negativt när man måste säga nej. Inte är det lätt men denna gång lyckades jag utan tårar faktiskt. Önskar att plånboken innehöll aningen mera varje månad, men nu är det som det är och man får försöka få barnen att förstå också.

Själv skulle jag behöva en klippning. Men har tänkt spara ut till en lite längre frisyr så det får växa fritt ett tag till. Ser inte klok ut men det kan inte hjälpas. Finns ju mössa om jag ser allt för tragisk ut :) Och snart börjar jag ju arbeta natt *S*


Nu får ni ha en fortsatt härlig dag mina vänner (och andra också). Kram till er alla på Alla Hjärtans Dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards