Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Corina - 3 februari 2009 12:43

Så har man testat ännu en annan blogg men se nöjd med den blev jag inte alls. Vet egentligen inte varför jag testar andra bloggar när jag hela tiden återvänder till denna :) Måste ju betyda att den här bloggen är bäst....eller ?


Vad ska man skriva om idag då.....jo jag är ledig idag (från jobbet då).Jag har tvättat (så ovanligt).

Ute var det minus 17 grader på morgonen. Solen har bemödat sig med att kika fram (fast nu har det mulnat på igen).

Äkta maken har ladat ved medan Wanilla hållit koll så allt gick rätt till :) Sixten pysslar som vanligt med ingenting under dagen, han sover uppe i sonens säng.

Ikväll ha jag möte med hembygdsföreningen. Än har inte den planerade hemsidan kommit ut på nätet. Kanske behöver dom hjälp med detta. Får höra ikväll. Alla uppgifter som behövs är klara att användas i alla fall, frågan är ju om dom har haft tillgång till rätta program.


Funderar på att göra om hemsidan men vet inte riktigt hur jag ska göra. Får fundera vidare på den biten tror jag. Kanske göra lite nya bakgrunder och se vad det kan bli med tiden. Jag är inte riktigt nöjd med min indexsida just nu men har inga bra ideer än så länge.


Nu får ni ha det bäst !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards