Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Corina - 2 februari 2009 14:25

Just de....nu är det snart dags för mig att ge sig av till jobbet. Och inte har jag haft några problem med att få denna dag att gå. Man bara sitter kvar vid datorn och så.....vips var dagen till ända :)


Har uppdaterat min hemsida lite som jag tidigare funderat på. Ändrat texten på min sida och bytt ut fotot. Lagt in lite nya alster i galleriet och ett nytt på animerat 4.

Enligt felmedelande när jag öppnar mitt ftp så är det inte kompatibelt med vista men det fungerar i alla fall.Undrar vad som inte är kompatibelt egentligen :) Nåja, huvudsaken är ju att det fungerar och slutar det att fungera så har jag ett ftp som är gratis som också fungerar. Man får se till att gardera sig , eller hur ?


Ha de nu så bra så kanske jag hinner titta till er efter jobbet när jag kommer hem ! 

Av Corina - 2 februari 2009 09:11

Blev ingen lång promenad alls. Bara ut så Wanilla fick göra bort det hon behövde. Minus 8 grader och blåst.....det var verkligen kallt trotts täckbyxor,tjock jacka, mössa och ordentliga vantar !

Solen lyser dock men vad hjälper det då det blåser svinkallt vart man än tar vägen.

Jag hade hoppats komma mig ut med kameran men idag då det är så kallt fungerar det inte alls. Mest för att man fryser så inibaljan. Korten blir inte alls bra då :)


Vad gör man då tro....kanske skulle uppdatera hemsidan lite. Har ju gjort en del nytt. Kanske byta bild på mig själv på min sida också. Var ju ett tag sedan jag gjorde något på hemsidan. Nya bakgrunder kanske ? Får fundera lite och prova göra något nytt. Får se vad det kan bli :) 

Av Corina - 2 februari 2009 08:42

En sån där vanlig morgon här hemma. Sonen var uppe när jag kravlade mig ur sängen kvart över sex. Sonen är en morgonpigg snart elvaårig gosse :) Dotterna fick jag väcka som vanligt runt sju.

Det första jag gör är dock att få igång perkulatorn för kaffe måste jag ha på morgonen :) Sedan börjar Wanilla och Sixten på att snurra runt benen och för att inte snubbla ger jag dom frukost :)

Så rullar det på. Idag fick jag faktiskt skaka liv i maken också.

Klockan åtta är ungarna iväg ut för att passa skolbilen till skolan och lugnet lägrar sig över hemmet igen.


Jag ska ta en tur med Wanilla snart men jag gruvar lite. Ser så fint ut med solen men det är kallt och det blåser. Måste klä mig ordentligt och kameran får jag lämna hemma. Inte lönt då det är kallt och jag går ensam med hunden.

Maken for just ner till Umeå, ska lämna Waranprov idag och uträtta lite ärenden också. Men före kl 15 måste han vara hemma igen eftersom jag ska börja jobba kl 16 idag.

Nä jag får nog återkomma för nu måste jag gå med Wanilla. På återseende !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards