Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Corina - 1 februari 2009 23:06

Fjärde bilden i fjärde mappen var det tydligen. Ok, det blir denna bild då. Jag utmanar ingen vidare just nu för nu ska jag sova :)

Av Corina - 1 februari 2009 19:47

Idag (kväll) blir det snabbinlägg för min del. Sitter på jobbet just nu och väntar på att få sluta min långa dag. Har jobbat delad tur idag och det är inte mina favoritdagar kan jag lova. Kan ju inte åka hem utan får vara här från sju på morgonen till nio på kvällen.

Hade tänkt ta en promenad på mina lediga timmar idag men tappade liksom farten när klockan blev tolv :) Så det blev att lägga sig och vila istället och jag somnade faktiskt av ordentligt.

Ute har det varit soligt idag men aningen kyligt. Så de som har varit lediga idag har nog kunnat få fina promenader.


Nu ska jag göra det sista här på avdelningen innan min kväll är slut på riktigt. Nya tag imorgon då jag jobbar kvällen igen fast en kort kväll 16 till 20.


Kram till er alla därute !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards