Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

God Morgon Tisdag

Av Corina - 27 januari 2009 08:27

Så var det tisdag.....igen :) Dagarna rullar på. Känns verkligen bra att ha en dator som fungerar. Vista fungerar utmärkt och har massor med finesser som jag redan nu uppskattar. Nu på morgonen har jag kört igång skrivaren också och det fungerade utmärkt, i med kablarna och så var det klart :)


Jobbar idag också, kväll igen men börjar kl 16 idag och slutar kl 20 som igår.Tar en timmes komp eftersom jag har över 20 timmar i saldot just nu.


Mamma åker hem från sjukhuset idag.....igen. Hemtjänsten möter upp hemma denna gång så jag behöver inte följa med denna gång. Men imorgon ska jag till henne, måste bland annat handla en del till henne. Så måste jag dit med hennes rena kläder som jag har här hemma hos mig.

Tyckte dock att hon verkade ovanligt pigg när jag besökte henne som hastigast igår. Roligt att se henne på benen igen och hoppas det håller i sig ett tag nu igen.


Ska betala min räkningar idag också.Lönen kommer ju idag....överlevnadsbidraget som jag brukar kalla det. Sedan man betalat sina räkningar är man tillbaka på ruta ett igen, varje månad :) Men jag klagar inte, det går runt varje månad i alla fall.Och jag har ju råd med ny dator trotts allt, dock på avbetalning :)


Nu önskar jag alla en bra fortsatt dag. Kram på er !

 
 
lillis

lillis

27 januari 2009 08:54

Vad skönt att din mamma är piggare och att hon får komma hem i dag. Jag och Peter ska åka och titta på en dator till mig i dag
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

27 januari 2009 09:48

Skönt att du håller på att få ordning på datorn, duktig du !
Nu får mamma allt hålla sig frisk så ni får det lite lugnare inombords. Jag skall baka i dax, sätter i gång om en stund.
Ha en bra dag.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Josefine

Josefine

27 januari 2009 10:12

Ja, man önskar att lönen vore lite större! : )

http://blaeld.blogg.se

 
IchO

IchO

27 januari 2009 13:46

Du har så jäklans snygg blogg tjejen, allt bra med dig?
Du eller någon där ute, vet ni någon som gör bra designer? Kontakta mig då..

Sköt om dig

http://icho.webblogg.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

27 januari 2009 15:26

Visst är det skönt att ha en dator som funkar,
och jag tycker också mycket om Vista.
Jag köpte också min nya dator på avbetalning.
Ibland blir man tyvärr tvungen att göra så när man inte har så mycket "kosingar"...
Skönt att din mamma känner sig piggare och från mitt hjärta jag hoppas det fortsätter så.
Hoppas så att det blir bättre, och att du får möjlighet att få lite ledighet.
För det behöver du.
Stor Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Smeden

Smeden

27 januari 2009 21:46

Det var ju trevligt att din mamma verkar ovanligt oigg!
Vilket program har du då på datorn!
Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Smeden

Smeden

27 januari 2009 22:22

Man kan visty inte få XP längre när man köper ny dator. En del säger att det var bättre! En ny Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards