Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Corina - 26 januari 2009 07:57

Så var det måndag igen. Idag arbetar jag kväll, 15 till 20.Lagom dag.

Måste ner oah köpa pjäxor till sonen idag.Som vanligt i sista minuten, han ska ut i spåret imorgon :)


Nu återstår lite småplock med datorn.Arbetet har tagit hela helgen i anspråk. Det som nu inte är gjort är kontakterna till mailen som saknas.Det får jag fylla på eftersom. Likaså favoriterna på nätet.Det får tillkomma eftersom jag behöver dom.


Mitt PSP fungerar också men har inte fyllt på tuberna och pluginsen som jag hade. Det får komma till eftersom jag behöver dom. Kan ju vara bra att förnya tuberna.Många jag hade sparat använde jag aldrig :) Samma sak med pluginsen såklart. Maskerna har jag ersatt allihopa :)

Så som ni ser har jag varit ganska flitig. Mina foton har jag också flyttat.Nu ska jag sortera dessa och bränna in på skiva, sedan kan jag plocka bort dom från datorn och börja om på ny kula.

Datorn fungerar utmärkt men jag är ovan vid Vista. Ser olika ut mot XP som jag haft i tre års tid. Tar lite tid att vänja sig faktiskt.Bäst är att tangentbordet fungerar som det ska.Min bärbara strulade lite för mycket i min smak.

Så nu var man då på banan igen kan man säga !


Ha en underbar måndag mina vänner ! Kram till er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards