Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Corina - 21 januari 2009 08:53

Ja det är som vanligt full rulle. Har en del att göra innan jobbet kallar kl 16 denna dag.


Måste handla....allt är slut här hemma. Men dom får klara sig för jag handlar innan jag åker till jobbet så jag har varorna med mig ikväll när jag slutar.


Meningen var också att jag skulle besöka mamma. Men av det blir inget då hon ska på en undersökning idag. Får bli en annan dag, kanske hinner jag kvista förbi imorgon när jag slutar kl 17.

Detta gav mig ju lite längre frist innan jag måste ge mig av hemifrån faktiskt. Jag kanske till och med hinner vila på soffan en stund ? Vore ju inte helt fel!!!!!!!!!!!


Fortsätter min väntan på datorn. Man är som ett barn på julaftonen :)


Försöker också få igång webhotellet till hembygdsföreningen men det går trögt. Verkar vara organisationsnummret som spökar enligt one.com. Jag fortsätter kommunicera med one.com i ärendet. Börjar bli ont om tid dessutom.Hade ju i min enfald trott att detta skulle gå snabbt när jag lämnat alla uppgifter och skrivit under alla papper. Men säg något som är enkelt i vår värld ? I värsta fall får jag väl registrera allt i mitt namn för att komma igång innan alla inblandade slutar. Räkningen är betalt i alla fall, det är jag informerad om av kassören i hembygdsföreningen.


Blir i alla fall ingen vårdkonferens för mammas del. Vindelns kommun tyckte det var onödigt då dom känner henne sedan förr. Hon är nu beviljad hjälp två gånger per dag till att börja med. Ska bara meddelas när hon skrivs ut från sjukhuset. När det är aktuellt med hemgång är inte beslutat ännu. Vi får väl se. Nu får man bara hoppas att det denna gång ska fungera ! 


Men själv mår jag fint....tog en tablett igår kväll också och har sovit bara bra. Endast varit upp på toaletten en gång under natten och vilovärken är borta med medicinen. Får kanske inse att denna lilla tablett hjälper mig att sova i alla fall. Medicin är inte fel vid rätt tillfälle !


Önskar er alla en fortsatt bra dag ! Kram till er alla !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards