Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Corina - 4 januari 2009 15:43

Denna dag börjar gå mot sitt slut. Och jag har egentligen inte åstadkommit något alls idag. Jo jag har tvättat och eldat :) Så har jag suttit och besökt en massa hemsidor och gästböcker. Börjar ha ett stort kontaktnät.....tar verkligen tid om jag ska besöka alla och skriva i alla gästböcker ! Har jag missat någon så ber jag om ursäkt för det......


Här i bloggvärlden börjar mitt nät vara rätt stort också och det tar tid att kika runt hos alla och skriva. Därför blir det inte riktigt varje dag jag gör detta. Det räcker min tid inte till helt enkelt.Men jag gör så gott jag kan och hinner !


Tänk att det har passerat ett helt år redan. Inte klokt, vart tar tiden vägen ? Åsså börjar man fundera över vad man hunnit med egentligen. Förra året var jag ju en massa på sjukhuset, med min mamma. Det glömmer jag ju inte i första taget. Så fick ju Wanilla sin första kull valpar. Det var ju en gigantisk sak för oss :) Oj vad spännande det var att följa valparnas utveckling ! Och snart är det dags igen.......såklart ska ni få följa det hela denna gång också här på bloggen med foton och text :) Vi var ner till Västerås också, på begravning. Trotts trist ämne blev det en rolig upplevelse ! Sedan har det rullat på för mig och familjen. För det centrala hos mig är ju trotts allt barnen :) Dom tar en del tid kan man väl säga.


Vad år 2009 kommer att ge vet man ju inte men det kommer nog att bjuda på både trista och roliga saker skulle jag tro. Vår vän är nu hemma från sjukhuset i alla fall och mår väl skapligt. Vi kan nu bara hoppas på det bästa men utsikterna är väl trista trotts allt. Vi lär nog få tillbringa en hel del tid på sjukhuset även detta år......


Men trotts allt ser jag fram emot ett nytt år för något possitivt ska det väl ändå ske under ett helt år...eller vad tror ni andra ?

Jag är dock hemskt glad åt alla er, mina bloggvänner som ids ta del i det jag skriver för inte kan det vara intressant varje gång :)

Så kram på er alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Corina - 4 januari 2009 12:25

Här var det minus 17 grader ute när vi steg upp och plus 19 grader inne. Lite hurvigt var det att sätta ner fötterna på golvet faktiskt. Men nu är det varmt igen,eldar även i öppenspisen denna dag.Mysigt !


Igår var vi först till mamma på sjukhuset och då mådde hon inte alls bra.Så vi stannade inte så länge. Senare pratade jag med henne i telefon och då hade hon fått teofyllamindropp och mådde betydligt bättre.

Sedan vi varit till mamma åkte vi ner till pappa och hans familj för ett besök. Det var länge sedan sist. Blev kvar där resten av dagen som vanligt. Därifrån kommer man sig inte innan man fikat och ätit middag :)


När vi kom hem var det kväll för barnens del, kvällsfika och hopp i säng !


Idag tar jag det bara lugnt. Känner inte något behov av att arbeta med något speciellt alls efter helgerna, känner mig bara sliten faktiskt. Så nu ska jag fortsätta göra ingenting hade jag tänkt :)


Kram till er alla !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards