Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Corina - 26 december 2008 11:45

Sista dagen på denna julhelg som har varit låååång här hos oss detta år. Inte enbart på grund av förkylning som hänger i här utan andra trista saker.


Vi har en vän som ligger på sjukhus sedan den 17 december. Opererades den dagen för att ta bort en tumör i magtrakten. Detta gick inte alls som förväntat......tumören gick inte att ta bort. Man sydde enbart igen och nu ska det strålas, men troligen kommer detta inte heller att fungera utan det blir en form av fördröjning av det oundvikliga :( Så helgen har bestått av resor till och från sjukhuset för vår del. Har såklart försökt göra helgen trivsam trotts detta för barnens skull men det är inte lätt. Barnen vet naturligtvis varför stämningen är lite tryckt bland oss vuxna, vi har talat om som det är för barnen som också känner vännen mycket nära.   


Jag försöker kurera mig på alla tänkbara sätt för att jobba helgen. Kan inte sjukskriva mig då det inte finns vikarier att tillgå. Alla jobbar redan ! Så hur jag än mår är det bara att pallra sig till jobbet imorgon ! Just nu känns det hyfsat i alla fall......alvedonen fungerar väl än ! Går mot ännu en lååång arbetshelg med andra ord.


Önskar er en god fortsättning i alla fall ! Kram på er !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards