Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Hejsan

Av Corina - 29 november 2008 20:27

här ar ni duracellkaninen igen :) Jobbat idag och det har inte hänt något speciellt.Kom hem till dukat middagsbord idag,bara att sätta sig och äta.Vansinnigt härligt !

Makens vuxna dotter och barnbarn är här denna helg.Trevligt...synd bara att man jobbar.


Min bror är också uppe här i Norr denna helg.Men än har han inte hört av sig.Antar att han är hos mamma men jag är inte säker.Och jag arbetar ju imorgon också,borta hela dagen är jag då jag har delad tur dessutom.Börjar kl 7,är ledig mellan kl 12 och 16 och jobbar igen mellan 16 och 21.De lediga timmarna tillbringar jag antagligen på jobbet......eller kanske en tur ner till stan på skyltsöndag som det är.Får se om han hör av sig imorgon....min familj är också borta större delen av dagen imorgon.


Nåja, nu är det kväll i alla fall och dags att slappa....

 
 
lillis

lillis

30 november 2008 07:15

Vad skönt för dig att komma hem och ha maten serverad
Är det inte jobbigt med delad tur har alcrig arbetat så
Kramrn

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

30 november 2008 09:31

Vill önska dig en skön avslutning på helgen.
Här snöar det osm bar den nu, det är ju fint hoppas att det inte vänder och blir varmt.

http://www.astridla.com

 
Cina

Cina

30 november 2008 19:26

Hoppas du får en eller flera dagar ledigt nu!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 november 2008 23:32

Så skönt att få komma till ett dukat matbord.
Men en delad arbetsdag tar mycket onödig tid.
Jag hoppas du har haft en trevlig första advent.
kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sari

Sari

30 november 2008 23:35

Hoppas att du har haft en trevlig 1:a advent trots arbete och att du kanske kom ner på skyltsöndagen...kram på dig

http://frufiona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards