Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Morning

Av Corina - 31 oktober 2008 09:27

Ny dag igen.Ruggväder hos oss.På morgonen har jag plockat bort i tvättstugan så det ser hyfsat ut till helgen.Jag jobbar hela helgen med start idag kl 12.


Maken bakar bullar idag.....är helt slut med bullar i frysen.På måndag måste jag baka tekakor igen.Dom är slut och jag hinner inte baka innan helgen.Blir köpebröd tills dess.Onödigt dyrt men nöden har ingen lag.


Innan jobbet ska jag handla personalfika till avdelningen.Annars får vi svälta i helgen och det vill man ju inte.Blir nog lite extra gofika också,vi måste väl få lite extra någon gång :) Funderar också på lite frukt också,kan vara gott det också.


Nu får ni ha en fortsatt härlig helg....vet inte om jag hinner in mera under helgen.Arbetsdagarna är ganska långa på helgen. Kram ! 

http://corinasgalleri.corina.se/#32  
 
Ruth

Ruth

31 oktober 2008 10:48

Vackra förvinterbilder och proffsigt pressenterat i ett bildspel. Han är duktig din karl som bakar bullar, du får lära han att baka matbröd också. Hoppas din helg blir trivsam.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

31 oktober 2008 15:37

Härliga bilder som vanligt!

Önskar dig en trevlig helg även om du skall tillbringa den på jobbet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

31 oktober 2008 17:22

Vackra bilder som vanligt!
Jag ska oxå arbeta helg det känns kul
Önskar dig en bra helg
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Smeden

Smeden

31 oktober 2008 23:58

Jasse det är gubben som står får bakningen. Det var ju fint. Härliga bilder men jag trodde det skulle vara ljud till som berättade om platserna m.m
God natt och kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

1 november 2008 14:00

Det är bra med karlar som klarar av lite hushållsjobb. Min gubbe bakar inte bullar, men tycker det är roligt att baka matbröd.
Lite gofika och frukt gör jobbet trevligare.
Ha en skön helg

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

2 november 2008 10:28

Så vackert bildspel.
Gott att ha en make som är duktig på att baka.
Ha en bra dag!!

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards