Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Corina - 29 september 2008 18:36

Hann ut en stund med kameran efter arbetet med att städa och tvätta här hemma.Blev lite höstbilder,det blåser nu så man måste passa på innan alla löven ligger på marken.

http://corinasgalleri.corina.se/#23
Av Corina - 29 september 2008 12:56

Ny vecka......full fart även denna måndag med tvätt och städning ! Nu är jag i alla fall klar.Endast torktummlaren vittnar om att jag gått an sedan barnen gick till skolan.


Arbetshelgen har gått bra.Inget speciellt hände under den i alla fall.Här hemma har det varit lugnt.Alma hos mormor,sonen hos en kompis och maken på hemvärnsövning.Och Wanilla har varit med grannarna och som sagt jag har jobbat.


Har inte heller fotat något under helgen men jag hoppas kunna komma till skott kanske i eftermiddag eller imorgon då jag också är ledig.Tycks inte riktigt hunnit med att fota hösten ännu.....har mest jobbat tycker jag.


Nu ska jag i alla fall först och främst dricka kaffe sedan får vi väl se vad det blir. Ha de gott !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards