Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Corina - 7 september 2008 10:45

Ny dag och nya utmaningar.Vaknade när maken skulle ge sig av ut och jaga.Inte lönt att lägga sig igen.Så halv sex var jag uppe idag.


Tycker mig läsa om regn och åter regn i alla bloggar.Här skiner solen för fullt och det är härligt ute :) Må det hålla i sig ett tag till !


Vad det blir idag vet jag inte.I skrivande stund är huset fullt med barn som vanligt,både mina och andras med andra ord.Jag hoppas på en fotosväng men jag får se om det går genomföra med tanke på att huset dräller av barn.


Gårdagens jakt blev spännande för maken.Tyvärr innebar det också diverse eftersök också vilket aldrig är roligt.Dom fick dock ett vuxet djur och en kalv.Jag kommer inte att gå in på det övriga eftersom jag har en åsikt och andra skulle nog kalla mig moraltant i detta fallet.Och eftersom jag fått det hela berättat i andra hand låter jag det bero.....hoppas jakten idag ska gå bra utan påskjutningar med efterföljande eftersök !


Önskar er alla en härlig Söndag ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards