Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Corina - 21 augusti 2008 21:40

Ännu en arbetsdag har passerat.Lugnt på avdelningen.

Slutade kl 13 idag.Nu är jag ledig tre dagar vilket jag uppskattar.


Har fått hem de närbildslinser jag beställde till kameran och har provat dom lite grann idag.Inte så lätt att handskas med faktiskt.Får nog träna en hel del.Har lagt ut ett album på mitt galleri med dagens bilder.


På tv är det OS för hela slanten.Svenskarna har väl inte lyckats så värst bra men jag tycker de flesta trotts allt gör det bra oavsett hur det går för dom.Trotts allt har dom ju i alla fall kommit sig till OS.

Att ta sig till final är en enorm prestation anser jag.Även om det inte blir medalj.Att vara i final betyder ju i alla fall att man är bland dom bästa i världen.

Baksidan är denna doping.Så trist att ta till denna metod och kunna jubla över en medalj när man fuskat sig till den....skrämmande ! Skämmes ta mig fan som Erold uttrycker det tycker jag!

Nu börjar det bli ganska sent för min del.Imorgon är en ny dag igen och barnen ska till skolan.Så jag avslutar dagens blogg.


Kram på er alla !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards