Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Corina - 11 augusti 2008 19:33

Idag kommer mitt inlägg ovanligt sent för att vara mig.

Har varit lite upptagen under dagen.


På förmiddagen var jag och maken ner och handlade.Först var vi och köpte en luftblåsare för att jag ska kunna blåsa ur kameran.Sedan handlade vi mat,så var jag på apoteket och sedan på Stadium och köpte gymnastikkläder till dottern inför skolstarten och dansstarten.Allt detta tog sin lilla tid.


Sedan har jag ordnat med kort sedan gårdagens utflykt.Min svåger skulle ut och åka luftballong och bad oss följa med för att han skulle komma sig hem efter färden.Naturligtvis blev det en massa kort av händelsen.Nytt album finns i mitt galleri (självklart).Det kostar 1790 kr att åka luftballong.Själva luftfärden blir allt mellan 40 minuter och 1½ timme.Beror på vindarna som man inte kan styra.Man vet inte heller i förväg vart man hamnar så föraren har radiokontakt med följebilen hela tiden.Verkligen spännande men vet inte riktigt om det verkligen är värt pengarna.Fast det är klart....tänk vilka kort man skulle kunna få där från ovan :) Får nog önska mig en färd i födelsedagspresent kanske ?


Wanillas valp har varit på sin första utställning.Den gick av stapeln i Byske igår.Hon blev BIR baby ! Sicken duktig liten tjej,eller hur ?

Nu börjar det planeras för Wanillas återinträde i ringarna igen efter valpningen.Om vi har tur kanske debuten sker i Sundsvall under hösten.Får se hur pälsen växer på sig.En sak är dock säker.....får verkligen se till att hon inte lägger på sig mera nu för då blir hon på tok för rund ! Får nog minska lite på givorna till den lilla matglada damen.Hon stoppar ner nosen i skålen och vips är maten borta :) Sedan kikar hon på en och verkar fundera över vart resten av maten tog vägen ! Hon är ett riktigt matvrak min prinsessa !    


Nu får ni ha en fortsatt härlig kväll ! Kram på er !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards