Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Corina - 4 augusti 2008 12:44

Så var familjen komplett igen. Viktor är hemma igen efter en lägerhelg som varit bara bra enligt honom själv.

Nu är huset fullt med barn igen.Allt som vanligt med andra ord.

Tvättmaskinen har snurrat idag igen så nu är tvättkorgen tog igen.....tills denna dag är slut antar jag i alla fall.

Ute är det betydligt kyligare nu.Räcker inte med linne och kortbyxor när man går ut längre utan det krävs en jacka också.Blåser gör det men solen skiner i alla fall.


Funderar på en runda med kameran men måste vänta lite då maken är borta och jag vill inte lämna huset med alla barnen ensamma.Har kollat igenom mina foton idag och raderat en massa dåliga kort som blivit sparat.Lite onödigt att spara allt:) Jag har ju också en massa sparat på mitt webbhotell så jag kan ladda hem om jag råkar ta bort fel kort.Ganska praktiskt faktiskt.


Annars så fylls dagen men de vanliga sysslorna här hemma.Man blir aldrig sysslolös med barn och djur i huset.Skulle behöva städa lite....får bli det medan jag väntar på att maken ska komma hem igen.Så ska jag få mig lite kaffe hade jag tänkt mig.


Önskar er alla en fortsatt härlig dag !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards