Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Corina - 2 augusti 2008 20:35

Dagarna bara går....få se vad jag fått gjort denna dag då.


Jag har tvättat.Imorgon kommer det ju en ny laddning smutstvätt när Viktor kommer från sitt läger.

Men sedan har det inte blivit speiellt mycket nyttigt.Har gått runt och fotat lite som vanligt.Varit och handlat lite mat också.Grönsakerna tröt här hemma.

Mot kvällskvisten besökte jag grannarna en stund,maken satte sig framför Tv:n.Och då vet man ju hur det går...han somnar.Alma och hennes kompis Felicia var hemma hos oss.Dom hade frågat om dom fick ta Wanilla i koppel och gå ut och det fick dom sa maken,lätt sömnig såklart :) När jag kom hem saknades två flickor och en hund hemma hos oss och ingen visste vart dom tagit vägen.Bara att ge sig ut och leta med andra ord.Man blir ju lite orolig när man inte riktigt vet hur Wanilla beter sig.Till slut hittade jag dom i alla fall och dom hade gått den vanliga svängen jag brukar gå på kvällen ! Och det är en runda på ca 45 minuter. Jag mötte två glada flickor och en hund som gick perfekt fot intill Almas sida ! Lite stolt blir man....över både hund och dotter en sån gång.Kvällsturen med Wanilla var galant fixad utan minsta problem.

Nu sover både hund och dotter gott ska jag tala om :)


Kram på er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards