Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Corina - 27 juli 2008 19:06

Ännu en varm dag har passerat.


Vi tog en sväng med båten för att svalka oss.Det var inte så dumt faktiskt.Men fy vad värmen är jobbig tycker jag i alla fall.


Idag har jag bökat med fotona från västeråsresan.Hade ju lovat maila de foton jag tog inne i kyrkan till en av sönerna.Dessa kort har jag ju inte lagt ut i galleriet.Tycker dessa foton ska stanna hos familjen.Så har jag gjort ett par kollage som jag dragit ut och skickat med snigelposten till den avlidnes syster (som ej har dator). Övriga får ladda hem de kort de vill ha från mitt galleri.


Så har jag varit ute och fotograferat lite på egen hand idag.Ska ut med dessa till galleriet men man orkar inte sitta så långa stunder vid datorn i denna värme.Korten kommer vad det lider.


Imorgon ska Alma på läger.Har just packat hennes saker så det ska gå smidigt att köra henne imorgon.Ni må tro vad hon är full av förväntan,fyra dagar utan mamma och pappa!Det kommer säkert att gå bra.Kniper det är det promenadväg hem genom skogen:)


Nu orkar jag inte sitta här längre i värmen.Tar en paus och får se om jagkikar in hos er mina bloggvänner senare under kvällen istället.  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards