Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Corina - 25 juli 2008 22:16

Blä.....varmt som attan här...både inne och ute.Vill inte veta hur varmt för det är hemskt!


Blev sallad med kassler till middag idag.Jag orkade inte stå vid spisen helt enkelt.Vitt vin till, inte helt fel faktiskt:)


Annars har det inte hänt något speciellt denna dag. Har varit och handlat mat.....tomt överallt.

Gjort ett kollage från vår resa till Västerås för att dela med de övriga som var med.Blev skapligt. 


Satt och läste innehållet i den kräm jag köper till dottern.Reagerade faktiskt på detta.Hur kan man få kalla det för hallonkräm när det endast innehåller 4 % hallon ? Innehåller allt möjligt utom just hallon, till och med fläder faktiskt.Man undrar ju....eller hur ?


Om denna värme fortsätter imorgon funderar jag på att bada faktiskt...inte i sjön utan i poolen.Får se......


Kram på er alla i denna hemska värme ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards