Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Corina - 16 juni 2008 17:03

Mina sidor med fotografier på hemsidan har ändrat utseende.Har lagt ut sidorna idag.På grund av detta har en del fotografier fallit bort men hav tröst,kommer med all säkerhet massor av nya inom snar framtid:)


Välkommna att kika och lämna era åsikter,antingen här i bloggen eller i min gästbok på hemsidan!

Av Corina - 16 juni 2008 14:32

Ny vecka att ta tag i.

Klockan ringde kvart över fem.Upp och sätta igång kaffet först av allt.Toabesök också och sedan på med kläder och fixa håret någorlunda.

Promenad med Wanilla och hämta tidningen.In och kolla om kaffe är klart och om barnens saker är färdiga.Kom ihåg att jag inte lagt ihop mina arbetskläder.Måste göras för dom ska med till jobbet idag.

Hinner ta en slurk kaffe och börja med att läsa tidningen innan jag måste få liv i barnen.Går för att väcka barnen omkring kl 6.Får dåligt samvete när jag står och ser hur skönt dom verkar ha det.Väcker dom,vaknar utan problem.Båda är snabbt uppe på fötterna.Sonen vill ha välling trotts att dom får frukost på fritids.Går för att fixa det,hinner knappt starta så kommer båda ungarna ut i köket....påklädda! Snabba ryck! Dottern vill inget ha vilket inte är så ovanligt när hon just vaknat.Sonen får sin välling och jag kan fortsätta dricka mitt kaffe och läsa tidningen färdigt.Tjugofem över sex är det dags att röra på sig.Då har barnen borstat tänderna och tagit på sig ytterkläder.Strax efter halv sju lämnar jag dom på fritids och beger mig till jobbet.Lite försenad blir jag men vi har ju flexklockan.

Detta var min morgon denna dag !


Slutade jobbet kl 12,flexade ut redan kl 11 och begav mig upp till maken.Imorgon får han komma hem! Hipp hurra........! Ska  bli så härligt att åter ha gubben hemma igen och det tycker barnen också.Så slipper dom upp i svinottan bara för att mamma ska jobba.

Nu ska jag koppla av hela kvällen,lovar på heder och samvete för nu har jag gått på högvarv en vecka snart och det är aldrig nyttigt.I morgon är det en ny dag igen.....och nya uppgifter att lösa.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards