Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Corina - 15 juni 2008 12:14

Av lite olika orsaker har det ju blivit lite ont om bilder i min blogg den senaste tiden.Detta hade jag nu tänkt råda bot emot.Har ju fotograferat en massa den senaste tiden.Hemsidan har blivit uppdaterad lite nu och då men nya bilder i bloggen har det lika fullt inte blivit.

Maken är ju på bättringsvägen och då mår ju även jag betydligt bättre också.Just nu är det fulla huset av lekande barn eftersom det regnar ute.Jag har lagt ihop all torr tvätt också och sorterat in i garderoberna.Tog en faslig tid måste jag säga.Låg efter en hel del:) Men nu är det klart i alla fall.Så småningom ska jag renbädda sängen här nere och sanera vardagsrummet.Men det får bli senare idag det. 

Av Corina - 15 juni 2008 08:29

Hejsan hoppsan så var det söndag igen.Solen kikar fram idag också.

Var ute sent med Wanilla i natt,halv ett tror jag klockan var så det blev lite sovmorgon idag,till strax före 8.Och då ville hon i alla fall inte ut å kissa utan ville bara leka å busa:)

Barnen har fått frukost,Wanilla har ätit och jag har fått kaffe.

Maken har ringt också.Han mår bättre och bättre och börjar på att vilja komma hem nu.Kanske i morgon eller på tisdag.Hoppas !


Ovanpå allt så bet jag sönder en tand igår också.Så nu måste jag beställa tid hos tandläkaren.Jag får ångest bara av att tänka på det:( Är så vansinnigt rädd för tandläkaren att jag skulle behöva valium innan.Så kostar det ju en massa också dessutom,suck!


Saker och ting börjar kännas bättre här.Ännu en gång har man klarat mera än vad man tror.Fast spänningen kostar på.....På samma gång är det härligt att ha barnen också en sån här gång.Dom håller en uppe.Ett ovärdeligt stöd måste jag säga!


Ska snart ta en liten sväng med Wanilla och kameran.Ska bara få mig en kopp kaffe till och lite mera normala kläder (just nu har jag jeans och nattlinne).

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards